Öncelikle çook çook geçmiş olsum sağlıcakla büyüsün miniğin birdaha hiç ayrılmayın inşallah🧿 şöyle söyliyim 6 günlük anneyim ve şükür herşey normal seyrinde oldu ama şuan bunu yazarken bile başımda brkliyorum o uyurken nefes alıyomu iyi mi diye sanırım zamanla aşılacak bu durum yani şuan yaşadığın gayet normal , hiç kimsenin yavrusunun kılına bile zarar gelmesin inşallah çok tuaf bi o kadar da eşsiz bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın rabbim 🤲