Ben 7 . Ayin ve 8 ay icinde kusmaya basladim sabahlari özellikle cok erken kalkiyorum 6 gibi ve karnim acikiyor kucuk birsey atistiriyorum ve yine uyumaya gidiyorum ama sonrasinda bi cesit oluyorum ve bir zaman sonra kusmaya basliyorum gebeligimij ilk 3 ayi kusmaktan iyi gecmedi halsizlik filan oldu simdi niye kusuyoruz benim gibi olan var mi ne zamana kadar kusucam daha 🥺😶