Selam kızlaaaar 19 hazirana planlı sezaryenimiz vardı. Öncelikle belirteyim Bu benim kendi tercihimdi 😂 sabah 7.30 da yatışımız yapıldı direkt damar yolu ve nst derken 8.50-55 gibi doğuma gittim. Uyuşturma kısmı gerçekten çok basitmiş yani kim korkuttu bizi böyle iğne falan diye ya doktor soğuk pamuğu sürerken bile daha çok irkiliyorsun ama iğne de tık yok incecik yani 😂 uyuşmaya başladığım gibi yatırdılar sondamı taktılar doktorum bana seni simdi hazırlıyoruz, bölgeyi temizliyoruz, sadece dokunmaları hissedeceksin derken birden bir ses ??! Bebisim doğmuştu bile 😂😂 hemen gösterdiler hazırladılar bebeği sonra benim dikim işlemim başladı o biraz daha uzun sürüyor sakinleştirici yaptıkları için oralar ben de varla yok arası sayılabilir. Sonrasında odaya getirildik benim henüz sütüm yok ama emzirmeye çalışıyorum. Beklediğim gibi bir sezaryen ağrısı olmadı hatta bi ara kendimi çok çok iyi hissetmiştim taaa ki yürüyene kadar kimseyi korkutmak istemem ama gerçekten zor ayağımı sürükleyebildim sadece ama oda da bir tur attım sayılır sonra 2 saat sonra tekrar, tuvaletim geldi tekrar gideyim derken açılıyorsunuz zaten. Ayrıca ameliyatlıyız yani bunun bilincindeyiz illa ki acı olacak . Ben kendimi yatınca daha hasta gibi hissediyorum ama oturup kalkarken hiç sorun yaşamıyorum yattıktan sonra kalkmak biraz daha zor oluyor. Ama bu bebeği görünce ağrı sızı unutuyorsunuz diyenler vardı ya ben inanmıyodum ağrımı nasıl unutucam ya öffff falan diyodum o gerçekmiş arkadaşlar 😂😂 analık çok kutsal 😂 Allah bebişlerimize uzun ömürler versin (38+6 3.700 gram 50 cm)