birmeleginannesi_ tutup 4 milyar vermektense 2 bin gerçekten çok uygun unu demek istemiştim, birde ustune hamile kalinca o parayi görmüyorsun bile. Elhamdülillah cekildikten sonra hamile kaldım ben, inan 10 bin olsa yine veririm evladım için, zaten güvendiğim bi doktordu. Devlet hastanelerine bunun icin güvenemiyorum ben. Ama tabiki herkesin kendi tercihi