denizozulkerr Merhaba arkadaşlar o ayak izini almak için kullandıkları mürekkep normal bildiğimiz mürekkeplerden mi? Eğer öyleyse bebişlerin cildine zarar vermiyor mu? Bilgisi olan aydınlatabilir mi?
Sellmaseellma denizozulkerr hastaneden bahsediyorsunuz yani sizce zararlı birşeyi yenidoğan bir bebeğe kullanırlarmı allah aşkına ya
Ecemakkuzu denizozulkerr gerçekten derdiniz bu mu jdjdjd zararlı olsa kullanmazlar zaten bu kadar da üzerine düşmeyin sakınan göze çöp batar.
Anneyimbennanne Sellmaseellma Hastanenin her uyguladığı yararlı fln mi saniyorsunz. Gözü kapalı teslim olmayın lütfen bı araştirin derim.
Glcan10 Sanmam bu nerden geldi aklınıza cidden😄benim ilk bebegimde hemen çıkmıştı zararlı olsa yapılırmı hiç hastane sonuçta
denizozulkerr Glcan10 hiç belli olmaz prosedür gereği olunca doktorlarımız bile sorgulamadan kurallara uyabiliyor🤷♀️
Sellmaseellma Anneyimbennanne yararlı da olsa zararlı da olsa o mürekkep uygulanıyor yani keyfi birşey değil ya da ben organik mürekkep getiriyim onunla yapın denicek bir işlemde değil 😂 araştırıp kafanıza takacağınıza akışına bırakın
Anneyimbennanne Sellmaseellma Yani orası öyle tabi ki bende o kadar şeyi sorguladım bu hiç aklıma gelmemişti 😄😄 Bir de ne kadar cahilsem bunun sadece özel hastanelerde yapıldığını sanıyorum . Çok şükür bugünde yeni bsy öğrendik 😄😄
Sellmaseellma Anneyimbennanne bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır çok normal sanki kaç kere doğum yaptınız benim annem 3 çocuk doğurmasına rağmen bebeğim odaya gelince aaa ayağının altına nolmuş simsiyah demişti ilk defa doğum yapmama rağmen ben ne olduğunu biliyordum o bilmiyormuş mesela