Kbst Nurdemirr şekeriniz olabilir benim de öyleydi şekerim çıktı şimdi diyet yapıyorum ve yanma hissi gitti
1oguzannesi Nurdemirr benim uzun yıllardır var bu sorun doktor şeker veya kolesterol değerleri ile ilgili olabilir demişti valla öyle olduğu zaman uyuyamıyorum ayaklarımı soğuk suda bekletmeden
tazegebe58 Nurdemirr 27 haftalığım şekerim yok diye biliyorum ama varislerim fazla ondan ötürü olduğunu düşünüyorum . Cayır cayır yanıyor ayaklarımın altı doğuma kadar ne yapabilirim onu düşünüyorum karakara 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Bebiskosuu Benimde geceleri cayır cayır yanıyor acıyor resmen sinirden huzursuzluktan uyuyamıyorum. Gebelik Şekerim var diyet yapıyorum akşam tokluk şekerlerim düşük ama hala yanıyor. Ödemim de yok baktığımda ama şekere bağlıyorum ben
Nurdemirr Bebiskosuu benimde gebelik şekerim var ve bende yediklerime dikkat ediyorum ilaç bile kullandım ama hala yanma hissi devam ediyor dediğiniz gibi ödem şuan gözle görülür bir şekilde yok ilerleyen zamanda bakacağım 😊
gokceveannesii Bende şeker ya da kolesterol yok ama bende de son 1 haftadır her gece oluyor. 35 haftalığız , ödemle ya da varisle alakalı da olabilir. Her gece kalkıp soğuk suyla dizlerimden aşağı yıkıyorum hafifliyor tam uykuya geçiyorum bir daha ☹️