Merhaba uzun zaman olmuş siz yazalı ama ben yine de kendi durumumu anlatayım. Ben geçen şubat ayında boş gebelik ten dolayı kürtaj oldum. İki adet dönemi geçirdikten sonra hamile kaldım çok şükür. Cuma günü gittim kese göründü iki hafta sonra gel kontrole kalp atışı için dedi doktorum. Şuan korkuyorum ya aynısını yaşarsam diye