Bugün karnımı delecek derecede sertçe ittiriyor hep bi aşağı bir yukarı artık noluyoruz dedim . Asla durmuyor. Normal midir neden bu kadar haraket ediyor anlamadım. Dün ve bugün biraz eşimle tartıştık ondan mı desem öyle kafama taktığım önemli bir durum da yok. Huzursuz olmaya başladım