Samiraalissa benm ilk kuzum 40+4 de geldi 2. Kuzum da 38+4 de geldi. Ama herkeste aynı olucak diye bişi yok herkesin süreci kendine özel oluyor . Bu çok kıyaslayarak tespit edilebilecek bişi değil . 2. Doğumum ilkine göre çok çok kolay ve hızlı oldu çok şükür darısı size ve 3. Doğumuma inşallah 🤲🏻