Ceydadefne1 Anneler 39+3 haftaligim solumda acayip toplandi sanki kemiklerimi ayaklariyla itekliyo ara ara adet agrisi oluyo ama dayanilmicak bi agrim yok sadece soluma toplanmsi nefesimi kesiyo. Demek istedigim boyle sikayetle gidip dogum yapan var mi bas gelisi bu arada bebek
kbra97melegi agrinin dkkasini tut canim belden geliyosa agri sanci dogum sancisidir yada bebis kanala yerlesiyodur gelmek icin sabirsizlaniyodur annesi 🌸 cok kasilma sertlesmen varsa bi acile git acilman faln vardirdir belki en iyi teshisi doktor koyar 😊
Ceydadefne1 kbra97melegi evet sag belimde surekli bi agri var boyle ara ara agri girmiyo bazilarida bu durumda gidip sancisi cikiyo ya ondan sormak istedim tessekur ederim🤰
kbra97melegi bence durma canim git bi nst ye gir baksinlar benim dogumum o kadar guzel bi anda oldu ki sadece belden gelen sanci dkka tuttum sonra ikinma hissi gelince beklemeden hastaneye gittim