Ygmray hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına almakta nasip olsun inşallah 🥰🌸 yarın tekrar kan ver beta hcg 2000 civarıysa muhtemelen gayet sağlıklı bir gebeliğin var demek oluyor bir sıkıntın olmadığı sürece hemen doktora gitme sadece folik asit başlaman lazım onu sağlık ocağından da alabilirsin. Doktora erken gidince kese göründü görünmedi bebek var yok muhabbetlerinden dolayı insan tedirgin oluyor boş yere eğer dayanabilirsen 7.haftaya kadar dayan derim sonra gittiğinde kalp atışını bile duyabilirsin Allah’ın izniyle 😍😍