Gulcin75 ilk oğluma hamileyken doktorum 37.haftadan sonra dönmesi zor demişti ve dönmedide zaten ben belki döner diye yinede hep bekledim 40 hafta oldum bana artık neyi bekliyorsun ki vs.dediler hastanede sonrasında ikna oldum ve gün aldım son 1 ay belkide daha fazla hep ters kaldı her kontrole gidişimde duruş aynıydı şaka gibiydi tam makattı mecburi sezeryan oldum şimdi 2.gebeliğim ilkini normal istemiştim hep olmadı şimdide sezeryanlıyım diye ben korkuyorum normal doğuma,yine sezeryan olacağım