Senazg Kızlar 37 nin ilk günündeyiz bebeğim makat gelişli suyum fazla sancım çıkmıyor sadece bende biraz ağrılar başladı sizce sonuç nasıl olur döner mi sezaryen mı olur
Zzeyynep04 Senazg sonucu bilemeyiz benim 33.haftada dönmemiş sezeryan diyordu ama ben normal iştiyordum şuan 34+4 üm ve dönmüş dendi yani bi döndü bir dönmedi dendi bana ama seninde durumun belli olmaz doktor son ana kadar dönebilir belli olmaz dedi o yüzden endişelenme derim
cerennbilge Ben 27+5 teyim bu zamana kadar bebeğim hep tersti tekmeleri kasıkta hissediyordum doktor dönebilir de dedi ama yerini benimsemişte olabilir dedi bence de benimsedi çünkü hep aynı şekil :)