Melikeseko Zarifa eğer erkek hissediyorsanız erkektir. Benim öyle oldu. Hep tuzlu ve eksi yedim. hâlâ yiyiyorum . Hiç kusmadim . Mide bulantim az oldu.
Gamzesahn6 Kişiden kişiye hamilelikten hamileliğe çok farklılık gösteriyor 12+1 de doktor %90 kız dedi sizce kemik yapısına bakarak mı demiştir yoksa bacak arasında oluşum olmadığından mı kesin öğrenmek istiyorsan haftaya tekrar gel dedi
Yesimgedikk Gamzesahn6 valla benim ufaklik tam gostermedigi icin ben 17. Haftamda ogrenmistim emin olmak icin sen yinede cok alistirma kendini 🙂