Zeynepkaraaa ya ben anlamıyorum sizinle nasıl ilgileniyor bu doktor içeri muayeneye girene kadar bende de birşru yok ama ben anlamıyorum bu doktoru bak ben geçenler bayıldım ve bu şekilde ani olarak çok bayılıyorum doktora anlattım ne kan aldı ne birşru 1 buçuk saat sonra aldı benide birde düşün karnımı çarpmışım düşerken önceki gün kanamam vardı birde gebelik zehirlenmesi geçirme gibi birşey söz konusu ona bile bakmadı bana sonra benim arkadaşımda ona gidiyor az kaldı sezeryan olucak oda dün gitti serum idrar kan verdi kilosu çok vs acile gitmişti oda idrarjnda enfeksiyon var doktora asla ulaşamıyor ki ilaç yazsın doktor yani düşünün asistanı Müge ya bulmuş yazmış oda kullan ilaçları demiş birşeu yok sonuçlarda demiş halbuki enfeksiyon var