Kızlar devlet hastanesi takipliyim ikili tarama yaptırmadım,üçlü tarama yaptırmıştım sonucum normaldi.Detaylı ultrason zamanındayım fakat devlete randevu alamıyorum bir türlü özeller de çok pahalı geliyor bana sizce ne yapmalıyım,detaylı ultrason önemli midir Allah korusun herhangi bir sıkıntı olursa sadece bunu söylüyorlar mı yoksa önlem amaçlı birşeyler de yapılıyor mu?Özele de çok para verip gitmeye değer mi sizce fikirleriniz neler🌸