ilayda_actt741852 Mustela için iyi diyorlar ama bende bio oil kullanıyorum bittiginde onu alıcam 32 haftalığım ve benim normal insana göre çatlağım çok oldu bacaklarıma vurdu hep o yüzden bitmiş degil ve görüntüsü çok kötü
Glcan10 Vazelin ve Hindistan cevizi yağını çok öneriolar bende baslicam 15.hafta kaşınma başladı catlaga dönmeden başlamam gerekio
Bircandeniz İlk 5 ay bio-oil kullandım sonra kantaron yağına geçtim sıfır çatlağım var. Ama bol su ve yürüyüş yapman gerekiyor hangi yağı kullanırsan kullan