Yenibirannee Tispe bende 8. Ayımdan sonra başlamıştım. Suan 2. Gebeligim 23+4 haftaligim biraz ihmal ediyorum simdiden baslicam galiba oturarak kılmaya 🌸
cennetinsusu Tispe Ben 2 gebeliğimde de son güne kadar ayakta kıldım. Her gebelik farklıdır. Siz ne zaman zorlanırsanız o zaman oturarak kılabilirsiniz. Kimisi erken zamanlarda ağırlaşır zorlanır. Kimisi son zamanlarda bu tamamen sizin bünyenizle alakalı durum. Allah kabul etsin inşallah 🤲🏻💜✨
ms_annisko Tispe ben ilk haftalar oturarak kıldım düşük riskim vardı o yüzden, o geçtikten sonra doğuma kadar ayakta kıldım 🌺
Melekecre Ben 13haftamdayim,leke geldiği için oturarak kıldım,alttan ağrım çok olunca ara ara kılıyorum,ağrım olmayınca ayakta kılıyorum
Gizemmiray35 Tispe 30 haftalık oldum hala ayakta kılıyorum ama bu halsizlik yüzünden ihmal ediyorum bu ara üzülüyorum
Bskaysy 22 haftalık hamileyim oturup kalkarken üşenmeye başladığımı hissettim keyif alamıyordum o yüzden hemen oturarak kılmaya başladım. Allahu teala bizlere böyle bir kolaylık vermiş ve bize verilen bu hakları kolaylıkları kullanmamızı ister ( bu konu hakkında bir hadis var) peygamber efendimiz sav her zaman bir durumla karşılaştığında eğer dinen bir sakınca yoksa her zaman en kolayını seçerdi
ZeynePerolLl Tispe bende bel ağrısı çok fazla olduğu için 3 aydan itibaren oturarak kılıyorum Allah kabul etsin