25 haftalığım bende . Aynı şikayet bendede vardı . Doktoruma sorduğumda muhakkak kan tahlili verip karaciğer enzimlerime baktırmalı söyledi . Çünkü hamilelik kaynaklı karaciğer enzimleri yükselebiliyor ve kaşıntıya sebep oluyormuş . Bugün tahlil sonuçlarımı aldım şükür temiz çıktı. Hamilelik kaynaklı kaşıntı veya yediğim birseyin kaşıntı yapabileceğini söyledi doktorum . Sizde ihmal etmeyin sağlık ocağında bu tahlili yaptırın .