NewMom__ ıslak mendil bile pişik yaptı mesela bebek temizleme pamuğu kullandım uzun bir süre sonra ıslak mendile geçtik aklında bulunsun canım 1 paket küçük bez al yeterli baktın iyi bişey yapmıyor devamını alırsın
Deterjandan yana sıkıntı yaşamazsın diye tahmin ediyorum granül kullan ben hacı Şakir granül matik kullandım hala kullanıyorum