Mrsceyms girdim nst sancı çok hafif iki kere 40 oldu kalp atışı falan duzenliydi cuma tekrar bekliyorum dedi doktor bakalım. Son günler heycanliymis ya zaman hem gecmiyo , hem her an bebek gelcek korkusu tuhaf , sağ salim doğurup eve gelseydik başka bişey istemiyorum 🥰 rabbim rahat doğum nasip etsin hepimize 🙏