Melikenin_annesiii merhaba, doktorunuza sorun isterseniz. Normalde hem ağızdan, hem fitil olarak kullanılabiliyor. Ağızdan alındığında yan etkisi daha fazla. En azından bende öyle olmuştu. Doktoruma söylediğimde fitil olarak kullanabileceğimş söyledi ve öyle kullanmıştım. Yan etkileri ortadan kalkmıştı. Ama siz yinede doktorunuza sorun bir nasıl kullanayım diye