Echngr 36+6 oldum, bugüne kadar hiç böyle birşeyden bahsetmemişti 2 doktorum da hatta şeker problemim var suyumun fazla olmasını bekliyorlardı falan ama 1 haftadır suyumun alt sınırda ama şimdilik yeterli olduğunu sık sık takip edeceğini söyledi suyum geliyor mu diye kontrol etti 37yi doldurmuş olsaydın alırdık falan dedi ama ben normal beklemek istedim