Kızlar çok utanarak affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum. Gebeliğimi öğrendiyim günden ikimiz de bebeğe birşey olur diye korktuğumuz için kocamla cinsel ilişki yaşamıyoruk. 23 haftalığız şimdi, bazen haftada 1 defe filan mastrübasyon yapıyorum. Enfeksion riskini bildiğim için sadece kiltoris uyarılma şeklinde oluyo. Bunun bir zararı var mı? Doktoruma sormağa utanıyorum.