Aysegul20 Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim ☘️ 16 +2 deyiz.Bir problemiz yok bende video ve programlardan takip ettiğim kadarıyla istedim ve doktoruma ilettim oda bir sakınca görmedi ama çok yönlendirici olmadı bana☺️ Bende videoları izliyorum bir eğitmen ile çalışmak daha iyi olabilir diye düşünüyorum... Sizde sağlıklacak ile yavrunuza kavuşun insallah 🌿