elifungan Emsll ben gittiğim de 5 haftalık hamıleydım kese vardı bebek yoktu sonra 7 haftalık gitttim benek görüldü
naneliseker_ Emsll bende 6+4 da görmedim. Devletteki cihazdan mi yoksa normal mi bilmem ama 2 ghn sonra özele gittim öyle gördüm. Normal yani sıkıntı etmeyin:)
Cansut20 Çarşamba günü gideceğim ilk kez son adet tarihine göre 5+6 bakalım hayırlısı 🤲 İlkinde 5.haftada görmüştüm keseyi 1 hafta sonra da kalp atışını duymuştum 🙏