Gmzkrgz 39+4 haftalık gebeyim. Yarin suni ile dogum baslatacaklar. İlki de böyleydi o yüzden başıma gelecekleri biliyorum ve cok stresliyim. Benim gibi olan var mi ? 8stanbul esenler medipolde dogum yapicam
Yareennylmzz Gmzkrgz benimde çarşamba suni sancı verecekler 40+3 üm bende bende ilk doğumu suniyle yaptım 24 saat sürdü bu sefer kısa sürer diye düşünüyorum ikinci doğum bide rahim ağzımda 3 cm açıklık var kızımda hiç açıklığım yoktu sizin nasıl
kalbiminpariltisi Gmzkrgz neden suni vercekler haftanız çok büyük değil ki 40 bile olmamış ben bugün 39+5 im suni verecekti kabul etmedim günü dolmamışken dışardan bir etkiyi kabul etmedim
Ebru1995 kalbiminpariltisi bebek kilosu fazla olunca doktorlar suni sanci vermek istiyor bende öyle oldu. Benimde Perşembe yatış verdi doktorum. 40. Haftaya girdiğim gün yani .
kalbiminpariltisi Ebru1995 suni sancı bebeği strese sokuyornuş özellikle günü dolmamışken sonra da apar topar sezaryene alıyorlarmış ben hiç güvenmedim o yüzden kabul etmedim haklınızda hayırlısı olsun inşallah
Gulsum2308 Ebru1995 perşembe bana da yatış verdi doktorum 40+4 oluyoruz henüz gelen giden yok 🙈 sizin ilk doğumunuz mu
Gmzkrgz kalbiminpariltisi ben ilk bebeğimi suni ile normal yaptim zaten biliyorum nasil birsey olduğunu 😑
Gmzkrgz Gulsum2308 Yatırmaktan vazgcti. Acilmam var sancıda çıktı evde bekle kendi gelir diye düşünüyorum dedi
Ebru1995 Gulsum2308 evet benimde ilk doğumum. Belki suni sancıyla açılma olur. Rabbaim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin kul kaderini yaşarmış. Ben normal doğum için yapılacak herşey fazlasıyla yaptım artık yapacak birseyim kalmadi
Gulsum2308 Gmzkrgz darısı başıma umarım benimde kendi sancılarım gelir ve doğum o şekilde ilerler sağlıklı bi şekilde
Gulsum2308 Ebru1995 benim ikinci doğumum olacak ama yine de suniden bi tırsmıyo değilim 🙈 Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar yaşatsın inşallah😊