Doğum vakti yaklaştıkça bir hüzün kaplıyor iyice içimi 😢
Aylarca saglıkla kucagıma almak icin dualar eden ben degilmisim gibi, artık karnımda olmayacak olmasını, tekmelerini hissetmeyecek oluşumu kabul etmek zor geliyor sanırım. Gözyaşım hazırda bekliyor resmen.
Sizde böyle hissettiniz mi?
Onunla hem vedalasıp hemde kavusmanin en guzelini yaşıcaz insallah ama ne kadar zorlandıgım halsiz düstügüm anlar olsada hamile olmayı ve göbegimi sevmeyi çok sevdim sanırım.
Duygular şelale resmen 🥲
Yarın sabah hayırlısıyla kucagıma alınca gecer dimi hepsi?