Memolininannesi Aysek53 ay bende orda yapcam nigar hanımda fiyatlar iyi uçmuş 2 sene önce 2000 bine yapmıştım orda
OflicDi Afiyet bencede diğerlerine göre uygun bende Nigar hanıma gidiyorum.. memnunumda 🤗 sağlıkla gelsin yavrular inşallah 🤲🏻