Dilan42 Merhaba kızlar ben iki aylık hamileyim ve viral enfeksiyon kaptım bu yüzden antibiyotik kullanmak zorunda kaldım kullanan var mı korkuyorum. Augmentin kullandım bilginiz var mı ? Teşekkürler
Tubag1 Dilan42 agumentin b grubu antibiyotik hamileler kullanabiliyor bende boğaz enfeksiyonu oldum agumentin ve parol kullanıyorum korkmayın
Asel-2023 Dilan42 21 haftalık hamileyim geçen hafta çok kötü boğaz enfeksiyonu yaşadım serum yapıldı vitamin felan banamisin denedi augmentin kullandım doktor 4 gün kullan dedi ben 2 gün kullandım
Dilan42 ebrunasrullahylmz12211221 doktor verdi ama ben yurtdışında yaşıyorum buradankilere çok güvenmiyorum
denizom Dilan42 yani ilacı bitirene kadar kullanın. Doktorlara neden güvenmiyosunuz? Allah korusun ilerlerse sıkıntı. Kendinize boşuna eziyet etmeyin. Bende kullandım merak etmeyin iyi olun yeter. Çok geçmiş olsun.