Minaa_m Kızlar 26 haftaligiz ama midem bulanıyor eksiyemesi devam ediyor prilam kullanıyorum siz ne zaman bıraktınız bulantı ilacinizi
ebrunasrullahylmz12211221 Minaa_m Ben 24 haftalığım sürekli prilam kullanıyodum çok bulantılarım vardı çünkü özellikle sabahları ama 3 hafta önce kendimi denedim 2.3 gün içmedim midem bulantısı geçmiş içmiyorum artık
prensesannesi_2227 Minaa_m bn doğuma kadar kullandm reflüm var bnm hc gcmedı bulantı kusmam yanmasınada rennie surup içtim kuty kutu hemde öyle atlattm doğuma kdr yanmdan eksk etmıyordum vla
ebrunasrullahylmz12211221 Minaa_m İyi yapmışsın bende öyle düşündüm zaten ilerleyen haftalarda bulantılarım devam ederse tekrar başlicam
Semaazz Minaa_m benimde kaçıncı haftada olduğunu hatırlamıyorum ne güzel geçmişti şimdi tekrar başladı özellikle sabahları tiroid ilacı kullanıyorum ilaçtan sonra yarım saat aç karnına beklemem gerekiyor resmen eziyet gibi oluyor o yarım saat 😔🤦♀️🤦♀️