19 gün oldu Medipol Mega da doğum yapalı zorunlu sezaryan ile, doktor olarak Duygu Işıl Gencere gidiyordum hastaneden aşırı memnun kaldım bebek gibi bakıyorlar resmen size temizlik olsun hemşireler olsun gerçekten çok iyi bebek ile de sizin ile de ilgileri mükemmel bir daha olsun yine orada yapmayı düşünüyorum. 15.500 tl ye yaptım ben de temmuz da zam gelecekmiş ama demişlerdi o zaman.