
Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ikinci hamileliğim ilki kürtajla sonuçlanmıştı 9.ayda tekrar nasip etti rabbim ve şunu bilmenizi isterim ki hep üstüne gittim hemen olsun istedim ovulaston kullandım olmadı kontrollere gittim hiç bir sorun yokken olmuyordu olmayacak sanıyordum. Son iki aydır saldım akışına bıraktım aklıma bile gelmiyordu başka uğraşlar bulmuştum kendi ve düzenli planlı bir birliktelik olmadığı halde bu ay çift çizgiyi gördüm beklemediğim anda çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı zamanda 🥹❤️