Helinrooj Merhaba 6+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim de düşük yaptım henüz doktora gitmedim çünkü ilk gebeliğim de bu haftalarda bebeği ultrasonda göremedik bir türlü beta değerim 10.000 gitsem görür müyüm?
Helinrooj Guldane32 çok üzüldüm çok geçmiş olsun 🥺 ben 6 ay bekledim ama bu kadar beklemek şart değil miş benim tercihim bu