Ozlemsngr görümcem 1 ay önce Sezeryan doğum yaptı çok çok ilgisizler ve bebeğin sarılığı 9 diye mavi ışığa yatırdılar çocuk doğalı 3 kez sarılığa yattı hemde sarılığı sınırda bile değilken.topuk kanı aldılar sisteme giremediler bi daha kan istediler yani hiç tavsiye etmem 😊