Ben çocuklugumdan beri çekiyorum egzamayı maalesef vücudumun çeşitli yerlerinde vardı, en son saçımda takılı kaldı. Saçımdan, saç çizgimden götüremiyorum ve onla yaşamaya alıştım diyebilirim. Bir dönem bıttım sabunu kullandım, saçımdan ziyade cildimdekilere iyi gelmişti. Biraz anam babam usulü ancak en azından alıp, bölgesel deneyebilirsiniz. İnstada orijinal satan sayfalar var, aktarda falan aramayın. Onun dışında da domates, baharat vb tetikliyor daha az tüketirseniz belki en azından kaşınması azalabilir. Çok geçmiş olsun.