Sevval0308 Zdgn iyi en azından çatı muayenesinin üstünden geçmiş ben o yapılırsa doğumu tetiklemesinden korkuyorum. En kotu şehir hastanesine gideceğim orayada girişim var ama tabi kendi özel doktorum olsa daha iyi olur acaba nasıl olacak çok heyecanlıyım
ballikedii Zynpppa 37+1. Gece 12 den sonra 2 olucaz ama bel ağrısı dışında birşeyim yok arada regl gibi sancılar oluyor normalmiş her pazartesi kontrole gidiyorum bugün sordum. 3 Temmuz sezeryan günümüz de belli artık gün sayıyorum
Rnur06 Bulbulyuvasi amin canım inşallah ama dediğim gibi boyuna kilona da bağlı mesela ben 1. 56 boyundayıö şu an 71 kiloyum hamile kaldığımda 57 kiloydum ilk hamileliğim de dedim ya oğlum zayıf doğdu diye doğumdan sonra doktora söyledim neden bu kadar zayıf dedim bana güldü dedi ki normal değil mi hiç bir kediden fil çıkar mı diye dalga geçmişti 🤭🤣🤣🤣🤣🤣
Bulbulyuvasi Rnur06 işte ben kiloluyum esimin de masallahı var o yüzden takıyorum kafama ama boy olarak epey uzun 48 cm kız olsun da sağlıklı olsun doğduktan sonra kilo alır elbet 🥰🥰
Zynpppa Sevval0308 büyük ihtimalle benim doktorumda yok çarşamba günü yapalım dedi çatı muayenesi ama korkuyorum yaptırabilecek miyim bilmiyorum
Zhr111 Bulbulyuvasi ben de dün doktora gittim 36+6 2680 çıktı kilosu düşük geldi size doktor herhangi bişeye söyledi mi acaba gelişimiyle ilgili benim doktorum bi yorum yapmadı aklıma takılıyor yine de araya bayram da giriyor malum