Kubrabyd5 aynıyız sizinle bende 6+3 üm bende kullanıyorum 100 mg ama ilacı aldıktan sonra sarımsı kahverengi akıntı geliyor benden ilk hamile kaldığımda vardı durmuştu lekenmem başka hap kullandım düşük önleyici bitti bunu verdi. Kasık ağrılarım oluyor ama eğildiğimde oluyor. Yatıyorum hep hiç kalkmıyorum tuvalet ihtıyacı hariç birde yemek yemeye sadece 😔 hep bir şüphe işte insan aklında. Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin