belinayarslan kızce onlar hep yanlış cıkıyo doğru cıkankar da sana eseri bana kalırsa bi beta ile cinsiyet tahmini yapıyolar herkesin bebeğini öğrendiği hafta çok farklı olıyor ben 5 haftalıkken öğrendim 1000 küsürdü bi başkası 3 haftalıkken öğreniyor çok düşük rakamlaki bunlar normal olan yani doğum tarihidir betadır o dur budur inanmayın he eğlencesine bakabilirsiniz ama inanmayın bence bana kalırsa fikrimi söylemek istedim :)