motherlion01 benim bebeğim çok aşağıya yerleştiği için hamileliğimin başından beri aşağıda. Belli bir süre hep yattım yerimden kalkmadan, ilaç içtim düşük riskini önlemek için. Şimdilik daha iyiyiz çok şükür ama hep aşağıda hissediyorum, hareketleri hep aşağıda. Çok nadir yukarıda hissediyorum ama çoğunlukla aşağıda. Acaba kanala girdiğinde fark eder miyim🤔 günü gelince yaşayıp göreceğiz inşallah 😍 doktorun bir şey demedi mi kanala girdikten sonra ne zaman doğacağıyla ilgili canım