Elifymz Merhabalar.8 haftalık ama doktorumuza göre 7haftalık hamileyim.Bugün kalp sesini duymaya gittik ama duyamadı doktorumuz ultrasyonla.Alttan muayeneyle de duyamadı.Pazartesi kürtaj olman gerekiyor dedi.Siz kaçıncı haftada duydunuz?Kürtaj olmalı mıyım hemen ?Bir fikir verirseniz sevinirim.Şimdiden çok teşekkür ederim.
ElifAbr Elifymz 6. Haftada duyduk canım zaten ideali de bu hadi 7. Hafta olsun... istersen başka doktora daha görün, özele git ama mutlaka birkaç doktora daha görün.
Elifymz ElifAbr Özele gidiyorum doktorum istersen pazartesi tekrar deneriz dedi.8.9haftada da duyulabiliyormuş dediğimde onlar internette yazılır ama doğru değil dedi.Yarın bulabilirsem başka bir doktora da görüneceğim.Teşekkür ederim