Ayliz yada Lena ismi nasıl sizce ? :)
Beyzaa32 Lena daha tatlı sanki :)
Beyzaa32 Lena yerine Lina olursa ben tarafimi linadan kullanıyorum 😇😇
Beyzaa32 lena Eurovision da birinci olan alman kız değil mi ya 😂
Ayliz 👍
Ayliz bencede💖
Lena biraz daha yabancı bir isim gibi duruyor bence ayliz daha türk ismi 🤔