Ozgeeeee34 çatakta normalde kadın doğum yoktu ama bu sene geldi bir doktor iki ay oldu geleli kadın doğum bölümü acıldı devlet hastanesinde cok acil bir sey olursa malesef burası kücük bir yer oldugu icin özel hastane yok merkeze lokman hekime gidiyodum ben