Dolphin16 keşke burada da doktorlar bu kadar kilo takıntılı olmasa. Sağlık sorunu olmadıkça bence de sıkıntı olmaz. Doktorlar neden bu kadar stres yaratıyor anlamıyorum. Ben de şuan 20 kilo aldım 36 haftalığım, ilk çocuğumda da çoooj kilo almıştım 😅 hepsini verdim yani sorun olmadı. Alınır verilir arkadaşlar, bu konuya Barış Muslu bile değindi. Gebelikten sonra aldığımız kiloları verememek de tamamen psikolojikmiş, doktorların cümleleri de çok etkili.🤷🏻♀️ben şuan kendimi hep, aldığım tüm kiloları bebeğimi kucağıma alınca hızlıca vereceğim diye telkin ediyorum. 🥰