Ayseeesi 16 haziran beta 29 18 haziran Beta 47 19 haziran beta 43 çıktı Dr progestanı bıraktırdı Sağlıksız gebelikti dedi 🥺
Ayseeesi Kimyasal gebelik sadece yumurta geliştirici/çatlatcıı iğnesi vurullanlarda görülür sanıyordum . Şaşkınım biraz 🥹🙂
Gumus25 Ayseeesi benimde olmuştu 🤷♀️ en azından hamile kalabiliyorsunuz oyle düşünün ben öyle düşünmüştüm o zaman. Pkos vardi bende kendiliğinden olabiliyor en azından diye kendimce teselli ettim kendimi