Nurhanipek Kızlar 6 haftalık hamileyiö . Salı günü doktora gitmiştim kalp atışı duyulmadı . Bi hafta beklicez dedi . Böyle olanlar varmı aiz kaçıncı haftada duydunuz ?
Deryaerez1616 Nurhanipek canım bende duyamdım hatta bebegı goremedık sen bebegını gordunmu cahıl doktorum boş gebelıkten suplenıo ama senınkı erken gıbı geldı bana
Deletedmom2224 Nurhanipek 6 haftalıkken ben bebeği bile göremedim endişe etmeyin 1 hafta sonra duyur inşallah 😊
Aymesev Nurhanipek canim bende 8. Haftada duymustum daha oncesinden bakmadi bile erken diye telas yapma bence suanda daha cok erken
Crn8989 Nurhanipek canim hic uzulme bende duymadim ama minik bir atis gordum ekranda daha cok erken kendine hic stres yapma 8. Haftaya kadar mutlaka duyarsin zaten 🙏 allah kucagina almayi nasip etsin 🙏 bende yarin doktora gidicem bakalim duyabilcekmiyim
Nurhanipek Deryaerez1616 bebeği gördü kese de normal bebek boyutuda normal 6+ 2 günlük ama sadece kalp atışı duyulmadı😢
Deryaerez1616 Nurhanipek kalp atışı cok erken hemde cooookk 2 hafta sonra çağırır senı o zaman rahat duyarsın endılenme yanı
Krispiim16 Nurhanipek canım 6+1 de ki kontrolümde duyulmamıştı ve iki hafta sonra gel demişti ve 8 hafta da duymuştum
Nurhanipek Deletedmom2224 ayy inşallah içime su serptiniz . Bide ben 6 ay önce kürtaj oldum tekrar olursam rahimde sıkıntı olur diye korkuyorum :(
Deletedmom2224 Nurhanipek hiç biseycik olmaz Inşallah sağ salim duyarsınız kalp atışını da rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin 😊
Nurhanipek Krispiim16 benm doktor eğer pazartesi duyulmazsa kesin kürtaj dedi . Ozman ben bi hafta daha bekleteyim doktora söyleyip
Haticemin Nurhanipek iyide 12 haftaya kadar kalp atışınoluşabiliyomuş niye hemen öyle yargılamış doktor
RabiaGlck Bana devlet hastanesinde boş gebelik bu kalbi duyulmuyor demişti. Apar topar başka hastaneye gittik orda alttan baktılar kalbini duydular gayette sağlıklı. Yani karından duymak için şu an çok erken alttan baksa duyabilirdi ama karın için 1 - 2 hafta daha beklemen gerekiyor telaşlanma inş bi sıkıntı yoktur
Mucizemmm41 Ayyyy bende yarın gidicem duymak için 6+5 deyiz dua edin kalbini duyamıcam dir çok ıorkuyorum
Nurhanipek Çok teşkkr ederim 😊 kim bekliyosa bu güzel haberi herkese hayırlısından nasip olsun inşallah 😍 cevap verdiğiniz için çok teşkkrler ❤️ Stresliydim biraz olsun stresim gitti