Geçen bir hanımefendi açmıştı böyle post okuması çok zevkliydi fikir olmuştu bana şimdi de ben sorayım bugün neler yediniz annelerim ?
Ben sabah kahvaltıda haşlanmış yumurta , patates kızartması , kaşar peyniri , beyaz peynir , domates , salatalık, pekmez , ceviz yedim ve çay içtim. Ara öğün olarak karpuz , muz , kayısı , kiraz yedim. Akşam yemeği de alabalık , salata ve yeşillik yedim. Tekrar çay ve çayın yanında badem , kaju ve ceviz yedim. Biraz önce de kefir içtim. Asla doymuyorum😂