İyi akşamlar kızlar 24 haftalık hamileyim yaklaşık 2.5 aydır ne yaptıysam geçmeyen bir kaşıntım var devlet hastanesine de özel hastaneye de gittim birçok ilaç kullandım ama geçmiyor tahlilllerimde temiz vücudumun heryerinde kırmızı kızarıklar oldu kan topladı kaşıntı dan duramıyorum çok kötü durumdayım daha önce başına böyle bir rahatsızlık gelen varmı eger varsa sizin nasıl geçti yardımcı olur musunuz ?