Merhaba arkadaşlar16 haftalığım bugün tansiyonum ölçüldü normalde 6-9 çıkan tansiyonum bugün 7 14 civarı çıktı ve hemen kan idrar testi yapıldı
Doktorum beslenmene dikkat et ve bol su iç dedi
İlk gebeliğimde boyle bir durum hiç olmamıştı
Basına boyle bir durum gelen var ne yapmamı önerirsiniz