benimde açılmam hiç yoktu suni sancı verdiler 5saat sürdü tabi o sancı zor kimisininki daha geç kimisininki daha erken açılma oluyor ama emin ol iyi ki diyorsun sonrasında normal doğurmuşum diye o yüzden kendini normal doğum için hazırlarsan rabbim kolaylığını verir bir avazda kurtulursun inşallah